آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»استخدام کارشناس»کار نیمه وقت با دستمزد عالی
کار  نیمه وقت با دستمزد عالی -pic1

کار نیمه وقت با دستمزد عالی

کار نیمه وقت با دستمزد عالی
آیا نیاز به کار دوم دارید؟
آیا کار پاره وقت می خواهید؟
آیا نیاز به دستمزدی عالی دارید؟
همه را یکجا به شما تقدیم می کنیم...
شما تنها پس از دو ماه اموزش عملی ماساژ درمانی ایرانی می توانید با تنها روزی یک ساعت کار
پاره وقت تا3/000/000 میلیون تومان درماه درآمد داشته باشید.
شما با 2 ماه آموزش (برای غیر ساکنان مشهد 2تا 7 روز آموزش عملی بنا به توانایی یادگیری خود فرد) و اخذ گواهی رسمی فنی و حرفه ای می توانید بین 50/000 تا 100/000تومان در هر ساعت درآمد داشته باشید.
شما در این دوره طریقه رفع گرفتگی های عضلانی ، دردرهای مزمن و تورم ناشی از سکته را خواهید اموخت و با ارائه خدمات به بیماران و افراد علاقمند منبع درامد مناسبی برای خودتان ایجاد خواهید کرد .
در این شغل جدید شما رییس خودتان خواهید بود و بجای این که برای دیگران کار کنید تا در پایان ماه دستمزد ناچیزی به شما بدهند ، وقتی را که صرف می کنید تبدیل به طلا می کنید . فرض کنید که شما در حال حاضر کارمند یک شرکت یا اداره دولتی هستید در بهترین حالت آیا با 44 ساعت کار در هفته بیش از 3/000/000 تومان در ماه دستمزد می گیرید . آیا کار دومتان بیش از 2/000/000 تومان به درآمد شما اضافه می کند.
حال بیایید با کمی تلاش و جذب مشتری روزی 4 ساعت ماساژ درمانی ایرانی کار کنید. این ماساژ جزوه قویترین سبکهای درمانی جهان است و شما تا 250/000 تومان در هر ساعت می توانید دستمزد مطالبه کنید . بیایید درآمد 4 ساعت ماساژ درمانی در روز را در بدترین حالت بررسی کنیم یعنی شما فقط 50/000 تومان در هر ساعت بدست آورید . 26 روز کار و در هر روز 200/000 تومان دستمزد در ماه مبلغی معادل 5/200/000 هزار تومان برای شما درآمد تأمین می کند . حال اگر بتوانید در حد ماساژور های متوسط درآمد داشته باشید ، یعنی هر ساعت 100/000 تومان دستمزد بگیرید که در این صورت شما ماهانه بیش از 10/000/000 تومان درامد خواهید داشت . در این صورت آیا شرکت در این کلاسها به زحمتش نمی ارزد.
در این صورت نه تنها درامدی بیش از یک کارمند رسمی خواهید داشت و به کار دوم هم نیازس نخواهید داشت بلکه وقت آزاد بیشتری برای رسیدگی به زندگی وخانواده خواهید داشت که آرامش و تفاهم را به زندگی شما ارمغان می بخشد .
ما در اولین آموزشگاه رسمی ماساژ و طب ایرانی آماده ایم تا زندگی جدیدی را برای شما مهیا کنیم .


آگهی دهنده: امیرحسین آریا
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - استخدام کارشناس در مشهد
آدرس: 3راه ادبیات- نبش ابن سینا2/3- ساختمان 46 - واحد 29
قیمت: 960000 تومان
به روز شده در:۱۳۹۶/۲/۲۵
بازدید: 866 بار
ایمیل: